Hebt u een vraag over een van onze boeken? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder of neem direct contact met ons op. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur, per mail: boekenwebshop@wpg.nl of telefonisch: 085 – 029 31 84.

Wat zijn de verzendkosten?

Boeken boven de €20,- worden binnen Nederland gratis verzonden. De kosten voor het verzenden van boeken onder de €20,- zijn €2,99.

Is het mogelijk om meerdere boeken per bestelling te plaatsen?

Nee, u kunt slechts één boek per bestelling plaatsen.

Is levering in België ook mogelijk?

Nee, helaas is het tot op heden niet mogelijk om in België te leveren.

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle op deze website genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De meeste boeken uit ons assortiment hebt u binnen 1 dag in huis als u ze voor 20.00 uur bestelt op maandag t/m vrijdag. Bestelt u een boek op zaterdag of zondag, dan hebt u dit normaliter op dinsdag in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Veel boeken kunnen door de brievenbus en dan is de bezorging op dinsdag t/m zaterdag. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail. Past het pakket niet door de brievenbus, dan ontvangt u een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace-code waarmee u de aflevering van uw pakket kunt volgen. De bezorging van pakketten is van maandag t/m zaterdag. Bent u op het moment van bezorgen niet thuis? Dan laat de postbode een briefje achter in de brievenbus. Het pakketje wordt bij de buren afgeleverd of er volgt een nieuwe afleverpoging op de eerstvolgende bezorgdag.

Kan ik een boek vooruitbestellen?

U kunt een boek bij ons vooruitbestellen. U ontvangt het boek dan automatisch op de deurmat (of – in het geval van een e-book – in uw inbox) zodra het boek is verschenen. Op het bestelformulier op onze website staat de verwachte verschijningsdatum. Let op: deze datum is onder voorbehoud.

Is er vertraging mogelijk?

In uitzonderlijke gevallen duurt de bezorging van een bestelling door PostNL enkele dagen in plaats van 24 uur. Hebt u uw bestelling 3 werkdagen nadat deze is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken we u uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u belt.

Hoe ontvang ik een e-book?

Na betaling ontvangt u direct een e-mail met daarin een link waarmee u het e-book kunt downloaden. Deze plaatst u vervolgens zelf op uw e-reader.

Hebt u een e-book vooruitbesteld, dan ontvangt u uw aankoop op de dag dat het boek is verschenen automatisch in uw inbox. Op het bestelformulier op onze website staat de verwachte verschijningsdatum. Let op: deze datum is afhankelijk van verschillende factoren en kan daarom afwijken.

Hoe kan ik betalen?

U betaalt veilig met iDEAL. De online betaling verloopt via de beveiligde omgeving van onze payment provider Buckaroo. Het is niet mogelijk om met een andere betaalmethode te betalen.

Waar vind ik de factuur?

De orderbevestiging is tevens uw factuur. Deze ontvangt u per e-mail.

Kan ik een kopiefactuur ontvangen?

Als u een kopiefactuur wilt ontvangen, dan kunt u deze opvragen bij onze klantenservice met vermelding van uw ordernummer. De klantenservice is te bereiken op telefoonnummer 085 – 029 31 84 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur).

Welke garantie heb ik als ik een artikel koop?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing.

Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

U kunt een artikel dat u bij ons gekocht hebt, na ontvangst, binnen 30 dagen retourneren. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Bekijk hier de actuele PostNL-tarieven. U stuurt het artikel inclusief de pakbon via PostNL retour. Het ingevulde retourformulier stuurt u per e-mail naar: boekenwebshop@wpg.nl.

We verplichten u niet om het met een Track & Trace-code naar ons op te sturen, maar handig is het wel. Hiermee kunnen we namelijk uw verzending traceren als er iets misgaat. Kiest u hiervoor, bewaart u het verzendbewijs dan goed. Let op: er zijn wel extra kosten verbonden aan een zending met Track & Trace!

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat WPG Uitgevers niet aansprakelijk is voor beschadigde of zoekgeraakte retour gestuurde artikelen.

Stuur uw artikel(en) retour naar:

WPG Uitgevers
T.a.v. Boekenwebshop
Postbus 1050
1000 BB Amsterdam

Hoe weet ik of mijn retourzending in goede orde ontvangen is?

We sturen u een e-mail zodra uw retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen vijf werkdagen nadat u het teruggestuurd hebt.

Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het artikel hebt ontvangen, betalen we u terug. De terugbetaling vindt pas plaats wanneer wij het artikel retour hebben gekregen.

Het artikel is beschadigd, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (085 – 029 31 84) en zij zullen direct met een gepaste oplossing komen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Stuur een mail naar onze klantenservice met daarbij het retourformulier en stuur het artikel retour naar:

WPG Uitgevers
T.a.v. Boekenwebshop
Postbus 1050
1000 BB Amsterdam

De verzendkosten hiervan worden vergoed.

Ik ben te laat met retourneren, wat nu?

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of het zonder retourformulier terugstuurt, dan bent u nog steeds verplicht voor het product te betalen.

Wat kan ik doen bij een klacht?

Als u niet tevreden bent over ons product of onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Mocht u na dit contact toch niet tevreden zijn over de afhandeling van uw vraag of klacht, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken aan WPG Uitgevers.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

WPG Boekenwebshop
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam

Zodra wij uw brief hebben ontvangen, reageren wij binnen 1 week inhoudelijk op uw vraag of klacht.

Hebben wij u toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Waar vind ik de leveringsvoorwaarden?

De algemene leveringsvoorwaarden van WPG Uitgevers vindt u hier.

Waar vind ik het privacy- en cookiestatement?

Op de website van WPG Uitgevers vindt u informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens in het privacystatement. Informatie over het beleid ten aanzien van cookies is te vinden in het .